Arbeidsmarktcommunicatie

DE VRAAG

“Help ons met het neerzetten van een sterk werkgeversmerk, zodat potentiële collega’s een goed beeld hebben van Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO) als werkgever en organisatie. Dit houd in dat wat naar buiten toe wordt uitgedragen, overeenkomt met de werkelijkheid en laat zien wat werken bij VRBZO onderscheidt ten opzichte van andere organisaties.”

DE SAMENWERKING

“Er zit veel energie op het project vanuit de mensen die betrokken zijn. Zowel het proces als de samenwerking zijn heel goed verlopen. De korte lijntjes met The Disruptors worden als heel prettig ervaren. The Disruptors zijn benaderbaar, stralen energie uit, hebben kennis en ervaring overgedragen. Ze komen met tastbare praktische voorbeelden gebaseerd op theorieën en modellen waar ik echt iets mee kan. De samenwerking doen we samen. Op het moment dat er iets is, pakken we de telefoon en weten we elkaar snel te vinden.”

Lies Jansen – Communicatieadviseur VRBZO

HET EINDRESULTAAT

“The Disruptors hebben twee praktische boekjes aangeleverd waarin een beschrijving staat van ons werkgeversmerk: één voor de Veiligheidsregio en één voor de Brandweer. Deze dienen als input voor een marketing bureau om de volgende stappen te zetten. Daarnaast staan daarin de resultaten van de Design Thinking sessies zoals: persona’s die we beschreven hebben en zaken die we willen aantrekken of juist willen loslaten. Ook de basis voor hoe en waar we de twee merken kunnen activeren is neergezet, zodat we daar zelf nog stappen kunnen zetten.

Meer weten? Plan een bakje koffie in

Laat hier je gegevens achter en wij nemen contact met je op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.